Makluman terkini

Laman web utama sekolah iaitu http://www.sksenawang.edu.my
tidak dapat berfungsi dengan baik.Maklumat dalam blog ini masih boleh digunakan walaupun website sekolah sudah dapat dipulihkan.wasalam.

Laman sosial SK Senawang. http://www.facebook.com/sksenawang

Kepada semua guru kelas.Untuk melayari I-nilam dengan lebih lancar anda digalakkan menggunakan geogle crome.Anda tidak akan menghadapi masalah jikalau anda ada gunakan IE atau Mozilla.Geogle Crome boleh diperolehi dengan melayari I nilam pada bahagian depan paparannya.Selamat mencuba.

Tuesday, July 24, 2012

Pra UPSR 2012

Selamat Sejahtera

Minggu ini adalah minggu Pra UPSR 2012 SK Senawang.

0 comments:

About This Blog

As salam dan Selamat Sejahtera

Kepada sesiapa yang berkenaan.

Cara hendak mendapatkan maklumat dari blog ini dengan cetakan ialah anda harus klik surat atau borang yang berkenaan.Kemudian ia akan pergi ke skrin gelap dengan maklumat yang anda kehendaki.Anda boleh cetak terus dari situ.Jikalau ingin membuat cetakan lain sila pilih bahan lain kemudian ikut contoh cetak yang telah diberitahu.
Untuk menutup paparan itu ,anda cuma klik pangkah pada ruang atas sebelah kanan.Ataupun anda boleh klik pada ruang hitam dan anda akan kembali kepada paparan hadapan blog ini.

Jikalau anda ingin menyimpan maklumat yang dipaparkan cuma perlu klik kanan lepas itu pilih Save picture As atau save image As.

Selamat mencuba.



  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP